it doesn’t really feel like driving when you don’t know where you’re going

I oktober leste jeg en fin bok, også skrev jeg et innlegg om den, også postet jeg det aldri. Derfor gjør jeg det nå. Hei.
I det siste har jeg lest No one belongs here more than you av Miranda July. Jeg ble både glad og lei meg og sint av boka, og likte den kjempegodt. Jeg skulle egentlig bare poste et bilde av boka (eller noe sånt), fordi jeg syns at dere skal lese den, og ikke lese om den, men så fant jeg nettsida til boka da jeg googlet den, og nå syns jeg nesten heller dere skal besøke den. Litt sånn er den:

og litt sånn:

og litt sånn:

Fint ikke sant? Trykk her for å se mer, også kan dere jo godt lese boka.

1 comment
  1. Fint at du anbefaler den, fant den nettopp på januarsalg til 25 kroner. Praktisk talt gratis!

Legg igjen en kommentar

