destination sand and sun

Hallo. I dag er jeg råsuperkjendis, og på forsiden av lokalavisa. Har ikke sett det selv, men våknet til en melding fra fansen (pappa). Føles bra. Neida, ingenting føles bra i dag, for jeg har blitt syk. Det eneste positive med å være syk, er at jeg får ha på den fineste t-skjorta i verden. Bare se:

(kunstpause mens dere tenker litt på bildet)

Nå ble jeg litt satt ut av kunstpausen, men ja – jeg er syk. Det orker jeg ikke å skrive noe om, så i stedet kan jeg fortelle at alle bildene er signert, rammet inn og klare til å henges opp. Ja, jeg vet at åpningen er i kveld, og at jeg kanskje burde vært travelt opptatt med å henge opp bilder akkurat nå, men det ordner seg. Jeg er jo tross alt i avisa, og i morgen skal jeg på radio. Og akkurat nå skriver jeg verdens kjipeste blogginnlegg. Det ordner seg, det og. Blablabla.

2 kommentarer
  1. God bedring enn så lenge, drikk te og tenn stearinlys. 🙂

    • sitrus sa:

      Takk!

Legg igjen en kommentar